Dowiedz się, jak media społecznościowe wpływają na SEO?
1. Linki zwrotne w mediach społecznościowych mają wpływ na pozycję twojej witryny w sieci
Z jednej strony są to linki „no follow”, co oznacza, że nie liczą się w tradycyjnej formie rankingu SEO, ale musisz pamiętać o tym, że przyciągają one odbiorców, obniżają współczynnik odrzuceń i działają pozytywnie na zwiększanie się świadomości marki.
2. Większy ruch
Twoja aktywność w mediach społecznościowych zdecydowanie zwiększa ruch. Najlepszą rzeczą w tym jest to, że masz tak wiele możliwości, aby połączyć się z Twoją witryną. Przede wszystkim możesz to zrobić w każdym tworzonym fragmencie treści. Po drugie, możesz umieścić linki w swoim biografii, danych kontaktowych profilu, tweetach i stronach. Ponadto opisy treści (takie jak opis wideo na YouTube) są również świetną okazją do ponownego wstawienia linku.
3. Wskaźnik zainteresowania odbiorców
Zwróć uwagę na wzmianki o marce, w których Twoja firma pojawia się w mediach społecznościowych. Jest to ogromna kopalnia wiedzy, jak jest postrzegana Twoja firma, to bardzo dobra informacja zwrotna, która powie Ci, co masz poprawić, ulepszyć. Aby uzyskać realny obraz swojej firmy powinieneś zaangażować się w rozbudowaną kampanię monitorowania mediów społecznościowych, prowadzoną przez niszowych specjalistów z najlepszych agencji marketingu społecznościowego.
4. Dłuższa żywotność treści
Media społecznościowe dają szansę swoistego recyklingu swoich treści, które możesz promować na swoim koncie w mediach społecznościowych, np. Wrzucając ciekawe artykuły na swojego bloga firmowego, następnie promując je na swoim koncie w mediach społecznościowych. Jest to dobry sposób na ciągłe ożywianie prezentowanych treści. Twoja aktywność w mediach społecznościowych zwiększa skuteczność marketingu treści.
5. Połączenie SEO i mediów społecznościowych daje bardzo dobre efekty
Prowadząc swój biznes w Internecie powinieneś wiedzieć, że najlepsze, co możesz zrobić, to połączyć siły SEO z oddziaływaniem mediów społecznościowych. SEO to podstawa działań, które windują do góry pozycję strony internetowej w sieci, a korzystanie z social mediów wzmacnia działanie SEO, poprzez budowę pozytywnego odbioru marki, tworzenie pozytywnych konotacji, poszerzania kontaktów, pozyskiwania nowych klientów.