Czemu warto wspomóc się agencją SEO?

Czym jest SEO?

SEO to mówiąc najprościej, szereg działań, które możemy wykorzystać do ulepszenia swojej witryny internetowej, co prowadzi do zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing i Yahoo. Upewniając się, że Twoja witryna pojawia się, gdy docelowi odbiorcy szukają odpowiednich zapytań dotyczących Twoich produktów lub usług, możesz zwiększyć ruch przychodzący do Twojej witryny i pomóc w konwersji odwiedzających po wylądowaniu w Twojej witrynie.

Czym zajmuje się agencja SEO?

Agencja SEO lub agencja marketingu cyfrowego to firma, która zatrudnia zespół specjalistów SEO, których zadaniem jest poprawa widoczności strony internetowej w sieci. Agencje SEO mają specjalistyczne doświadczenie w pomaganiu firmom w pozycjonowaniu się w wyszukiwarkach i będą dokładnie wiedzieć, jakie działania trzeba będzie wdrożyć, by poprawić widoczność strony w Internecie. Strategia działania agencji SEO, której używają, powinna być dostosowana do Twojej firmy i jej celów biznesowych.

Co wchodzi w skład usług agencji SEO?

SEO składa się z wielu czynników, które mogą wpływać na zdolność Twojej witryny do wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Firmy SEO zapewnią szereg usług, których zadaniem będzie osiągnięcie Twoich celów biznesowych. 

  • Badania słów kluczowych - agencje SEO zbadają, na jakie słowa kluczowe Twoja firma musi się pozycjonować, by Twoja oferta biznesowa trafiała do zainteresowanych użytkowników sieci. 
  • Optymalizacja treści – agencje SEO doradzą optymalizację treści, czyli tworzenie dobrej jakości contentu na Twojej stronie internetowej, które zagwarantują, że potencjalni klienci trafią do Twojej witryny. Usługa optymalizacji treści obejmuje pisanie kopii dla produktów, kategorii i innych stron docelowych, dodawanie linków wewnętrznych i optymalizację pod kątem docelowych słów kluczowych, a także upewnienie się, że wrażenia użytkownika są zoptymalizowane, aby pokazać odwiedzającym, co chcesz, aby zrobili dalej, czyli zakupili produkt lub usługę.
  • Strategia treści SEO - jest to budowanie treści wspierających poprzez strategię marketingu treści, taką jak np. blog na stronie Seotulip.pl lub sekcja porad. Te treści są kluczem do zwiększenia ruchu i budowania autorytetu witryny za pomocą wyszukiwarek.
  • Budowanie linków - budowanie linków między Twoją witryną a innymi zaufanymi i wiarygodnymi stronami internetowymi.  To pomaga budować trafność, autorytet i wiarygodność witryny internetowej oraz może znacząco wpłynąć na uzyskanie lepszej pozycji w rankingach wyszukiwania. 

Co obejmuje kampania SEO?

Kampania SEO, jaką zlecimy agencji SEO,  może obejmować badanie i określenie fraz kluczowych na które mamy się pozycjonować, poprawę szybkości naszej witryny lub zmodyfikowanie witryny, by korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych było bardziej efektywne. Te wszystkie elementy składowe pracują na autorytet Twojej witryny i pozyskanie klientów.

O czym pamiętać  przy wyborze agencji SEO?

Wybierając agencję SEO do pracy dla Twojej firmy, istnieje kilka czynników, na które należy zwrócić uwagę, aby upewnić się, że wybierzesz agencję, która może przynieść oczekiwaną pomoc i wymierne wyniki Twojej firmie.

Na samym początku współpracy powinieneś przekazać całą wiedzę o swojej firmie agencji SEO, to, czego od niej oczekujesz,  która pomoże im zbudować efektywną strategię działania, którą powinna Ci później jasno przedstawić. Jest to niezbędne, byś wiedział, jakie działania zostaną podjęte, jakie są ich spodziewane efekty, jaki budżet musisz na to przeznaczyć i w jakim czasie będą odbywać się działania SEO.

Strategia działania agencji SEO krok po kroku

  • Badania i audyty witryn SEO

Aby prawidłowo zbudować strategię i upewnić się, że jest ona jak najbardziej skuteczna, agencja powinna zacząć od audytu Twojej witryny i istniejącej już i realizowanej strategii SEO, by dowiedzieć się, jakie problemy ma Twoje witryna, np. zły dobór słów kluczowych lub długi czas lądowania się strony. Jeśli już wszelkie trudności zostaną zdiagnozowane to agencja SEO będzie wiedziała, jakie działania wdrożyć, by pozbyć się kłopotów. Ponadto, wiele czasu powinna poświęcić na analizę fraz kluczowych i analizę konkurencji. Dzięki temu, będzie można wybrać dobre słowa kluczowe, by się na nie pozycjonować i by potencjalni klienci  widzieli w sieci Twoją stronę.

  • Monitorowanie i raportowanie

Agencja SEO powinna być także zobligowana umową do monitorowania wydajności i ruchu na Twojej stronie, by wiedzieć, że obrana strategia SEO działa i w razie potrzeby, na bieżąco ją modyfikować. 

  • Transparentność działań

Dobrą agencję SEO powinna charakteryzować transparentność jej działań. Powinna we współpracy z klientem jasno i klarownie komunikować, jakie działania zamierza podjąć, jakie przynoszą one efekty, jakie są wprowadzane ulepszenia i jakie są finalne wyniki ich pracy.

  • Ufaj i sprawdzaj

Współpracując z agencją SEO dobrze mieć do niej zaufanie, że ich działania są zgodne ze sztuką i przyniosą pożądane efekty, jednak lepiej jest także samodzielnie trzymać rękę na pulsie. Warto tu wspomóc się najlepszym narzędziem do monitorowania pozycji swojej strony w Internecie, czyli Seotulipem.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na jak najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".

Chcesz precyzyjnie monitorować frazy?

Wykup pakiet SeoTulip. Pakiety się sumują.