Co zrobić, by zwiększyć ruch na swojej witrynie?

Co zrobić, by zwiększyć ruch w Twojej witrynie, który przełoży się na konwersję?

1. Popraw doświadczenie użytkownika

Doświadczenie użytkownika, jakie ma, kiedy ma styczność z Twoją witryną jest bardzo ważne, wręcz kluczowe. Nie tylko dla rankingu w Google, ale także dla utrzymania użytkowników w Twojej witrynie. Jeśli masz zły układ strony i słabą nawigację po witrynie, strona się długo wczytuje, to niestety może się zdarzyć, że użytkownicy odejdą, a to zwiększy Twój współczynnik odrzuceń. Dodatkowo, jeśli zdarzy się, że użytkownicy szybko opuszczą Twoją witrynę, to jest małe prawdopodobieństwo, że wrócą, a przez co nie dokonają konwersji. By uniknąć takiego obrotu spraw to powinieneś się postarać o poprawę komfortu użytkowania Twojej witryny. Obejmuje to optymalizację strony pod względem SEO oraz jakość treści na stronie.  Treść powinna być atrakcyjna, merytoryczna, łatwa do odczytania w krótkich akapitach, wyjaśniająca, jakie usługi lub usługi oferujesz, jak na blogu SeoTulip.pl. Aby treść umieszczana na stronie była atrakcyjna dla czytelnika to można dołączyć wypunktowania, obrazy i podtytuły, aby treść była łatwa do odczytania oraz przejrzysta. Skupienie się na zwiększeniu szybkości strony jest również ważne i pomoże poprawić wrażenia użytkownika.

2. Usprawnij techniczne SEO

Podstawą prawidłowego działania witryny internetowej jest jej sprawność pod względem technicznym. Zapewni to jej poprawne funkcjonowanie i korzystanie przez użytkowników. Co więc można zrobić, aby poprawić techniczne SEO?

Można zacząć od poprawienia znaczników semantycznych, upewnić się także, by witryna ładowała się poprzez HTTPS. Jeśli nasza witryna ma wersję mobilną to można pomyśleć, by włączyć dla nich AMP. Oprócz tego można zwrócić uwagę na stworzenie zróżnicowanego profilu linków zwrotnych, dbając o ich wysoką jakość, ponieważ linki do niezaufanych stan internetowych mogą spowodować spadek naszej witryny w rankingach. Jednak witryny z profilami linków zwrotnych składającymi się prawie wyłącznie z bardzo wysokiej jakości linków mogą zostać oznaczone do ręcznego sprawdzenia. Dlatego ważne jest, aby sprawdzić swój profil linków i upewnić się, że wygląda on naturalnie dla botów wyszukiwarek.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na jak najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".

Chcesz precyzyjnie monitorować frazy?

Wykup pakiet SeoTulip. Pakiety się sumują.